My Account
0,00 zł
Vrácení zboží a stížnosti
Společnost PATON Europe Sp. z o.o. je oficiálním zástupcem výrobků ve své nabídce – a odpovídá za záruku na příslušné zboží (její podmínky jsou uvedeny na záručním listu). Reklamaci v rámci záruky je možné uplatnit u našeho oficiálního servisu výrobce, který je uveden na záručním listu.
V případě kvantitativní nebo kvalitativní reklamace doporučujeme sepsat protokol o poškození za přítomnosti osoby, která objednávku doručuje.
Postup reklamace závisí na tom, jaký právní základ pro uplatnění reklamace si zákazník zvolí:
záruka výrobce (vyřízení a uplatnění reklamace ve lhůtě a za podmínek záručního listu)
nebo záruky prodávajícího za vady (průběh řízení v souladu se zákonem o právech spotřebitelů ze dne 30. května 2014).
Prodávající odpovídá za fyzické vady zakoupeného Zboží podle podmínek zákona o právech spotřebitelů ze dne 30. května 2014.
Stížnosti vyplývající z porušení práv zákazníka zasílejte na adresu: sale@paton.cz
Každou reklamaci se zavazujeme posoudit do 14 dnů. V případě prodloužení lhůty budeme zákazníka informovat o přesném datu, kdy bude reklamace vyřízena. Stanovujeme, že lhůta pro vyřízení stížnosti (do 14 dnů) není lhůtou pro vyřízení.
Pokud reklamace nebude uznána, bude zákazník do 14 dnů písemně informován o stanovisku obchodu s uvedením důvodů rozhodnutí. Neposkytnutí této informace ve stanovené lhůtě znamená, že reklamace je uznána a splněna.
Případy týkající se porušování práv a zájmů spotřebitelů lze předložit spotřebitelskému ombudsmanovi:
osobně,
písemně poštou
nebo elektronicky prostřednictvím elektronické aplikace dostupné na platformě ePUAP.
Pro získání právní pomoci nebo rady je třeba předložit veškeré dokumenty týkající se dané záležitosti, např. smlouvy, faktury, záruční listy, účtenky.
Pro zahájení reklamačního řízení je třeba stáhnout speciální reklamační protokol, který je k dispozici níže, vyplnit jej a doručit nám jej v jedné ze tří následujících forem:
zasláním skenu e-mailem na adresu: sale@paton.cz
Zaslání poštou na adresu společnosti PATON Europe Sp. z o. o. 4 Kapitałowa Street, 35-213 Rzeszów.
Osobním doručením do naší prodejny – PATON Europe Sp. z o. o., Kapitałowa 4, 35-213 Rzeszów.
Vrácení zboží v internetovém obchodě
Každý zákazník má právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu (počítáno ode dne, kdy jste výrobek nebo jeho poslední součástku převzali).
Pro odstoupení od smlouvy vyplňte Prohlášení o odstoupení od smlouvy a zašlete jej na adresu:
Vzor formuláře není povinný – funguje i jakýkoli jiný způsob odstoupení od smlouvy, který je jednoznačným prohlášením.
Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy stačí zaslat tuto informaci před uplynutím lhůty.
Mimosoudní řízení o stížnostech a opravných prostředcích.
Spotřebitel může využít mimosoudní postupy pro podávání stížností a zjednávání nápravy. Pokud si spotřebitel přeje využít možnosti smírného řešení sporů týkajících se nákupů online, může podat stížnost například prostřednictvím online platformy EU pro řešení sporů on-line, která je k dispozici na adrese: NA ADRESE http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Podrobné informace o vracení zboží
Odstoupení od kupní smlouvy
Máte právo odstoupit od této smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu.
V případě prodeje jednoho zboží uplyne lhůta pro odstoupení od smlouvy po 14 dnech ode dne, kdy zboží převezmete, nebo ode dne, kdy zboží převezme vámi určená třetí osoba, která není dopravcem.
V případě koupě více zboží, které bylo dodáno samostatně, uplyne lhůta pro odstoupení od smlouvy po 14 dnech ode dne, kdy získáte poslední zboží do svého vlastnictví nebo kdy poslední zboží získá do svého vlastnictví vámi určená třetí osoba odlišná od dopravce.
V případě nákupu zboží, které je dodáváno po částech nebo po částech, lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech ode dne, kdy jste převzali poslední část nebo splátku, nebo kdy poslední část nebo splátku převzala třetí osoba jiná než dopravce, kterou jste uvedli.
V případě smlouvy, jejímž předmětem je pravidelné dodávání zboží během určitého časového období, uplyne lhůta pro odstoupení od smlouvy po 14 dnech ode dne, kdy jste převzali první položku nebo kdy třetí osoba jiná než dopravce a vámi určená převzala první položku.
Pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nás musíte informovat, tj. společnost MasterWeld Sp. z o. o., 35-213 Rzeszów, ul. Kapitałowa 4, tel. č. : 22 290 86 96, e-mail: masterweld@paton.pl o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením (například dopisem zaslaným poštou, faxem nebo e-mailem). Můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který je k dispozici na našich internetových stránkách, není to však povinné.
Formulář pro odstoupení od smlouvy nebo jiné jednoznačné prohlášení můžete vyplnit a odeslat také elektronicky na našich webových stránkách https://paton.pl/zwrot-towaru/. Pokud využijete této možnosti, zašleme vám neprodleně potvrzení o přijetí vašeho oznámení o odstoupení od smlouvy na trvalém nosiči (například e-mailem).
Pokud od kupní smlouvy odstoupíte, má se za to, že nebyla uzavřena.
Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí, když své sdělení týkající se uplatnění práva na odstoupení od smlouvy odešlete před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
Pokud spotřebitel učinil prohlášení o odstoupení od Kupní smlouvy před tím, než Prodávající přijal jeho nabídku, přestává být nabídka závazná.
Prodávající je povinen vrátit Spotřebiteli všechny platby, které Spotřebitel uhradil, včetně nákladů na dodání Zboží Spotřebiteli, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od doručení prohlášení Spotřebitele o odstoupení od Kupní smlouvy. Prodávající může zadržet vrácení plateb přijatých od Spotřebitele, dokud neobdrží Zboží zpět nebo dokud Spotřebitel nepředloží doklad o zaslání Zboží zpět, podle toho, která skutečnost nastane dříve.
Pokud Spotřebitel uplatňující právo na odstoupení od smlouvy zvolil jiný způsob dodání Zboží než nejlevnější obvyklý způsob dodání nabízený Prodávajícím, není Prodávající povinen nahradit Spotřebiteli dodatečné náklady, které mu vznikly.
Spotřebitel je povinen vrátit Zboží Prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne odstoupení od Kupní smlouvy. Pro dodržení lhůty postačí, pokud Zboží vrátí na adresu Prodávajícího před uplynutím této lhůty.
V případě odstoupení od smlouvy nese Zákazník, který je Spotřebitelem, pouze přímé náklady na vrácení Zboží.
Nelze-li Zboží vzhledem k jeho povaze zaslat zpět poštou obvyklým způsobem, informuje Prodávající Spotřebitele o nákladech na vrácení věci na Internetové stránce Obchodu. Náklady na takovouto zpětnou přepravu se odhadují na maximálně 150 PLN (platí zejména pro balíky velkých rozměrů vyžadující přepravu na paletě).
Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty Zboží v důsledku jeho používání nad rámec toho, co je nezbytné pro zjištění povahy, vlastností a funkčnosti Zboží.
Prodávající uhradí platbu stejným způsobem platby, jaký použil Spotřebitel, pokud se Spotřebitel výslovně nedohodl na jiném způsobu úhrady, který pro Spotřebitele nepředstavuje žádné náklady.
Právo Spotřebitele na odstoupení od smlouvy je vyloučeno v případě:
smlouvy, u níž cena nebo odměna závisí na výkyvech na finančním trhu, které obchodník nemůže ovlivnit a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;
smlouvy o dodávce věci, která není prefabrikovaná, vyrobená podle specifikací spotřebitele nebo určená k uspokojení individuálních potřeb spotřebitele;
smlouva, jejímž předmětem plnění je věc, která se rychle kazí nebo má krátkou dobu trvanlivosti;
smlouva, jejímž předmětem plnění je věc dodaná v uzavřeném obalu, který nelze po otevření vrátit ze zdravotních nebo hygienických důvodů, pokud byl obal po dodání otevřen;
smlouva, jejímž předmětem plnění je věc, která se po dodání stává ze své podstaty neoddělitelnou od ostatních věcí;
smlouva o dodávce alkoholických nápojů, jejichž cena byla dohodnuta při uzavření kupní smlouvy, k jejichž dodání může dojít až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výkyvech na trhu, které obchodník nemůže ovlivnit;
smlouva, v níž spotřebitel výslovně požádal obchodníka, aby k němu přijel za účelem provedení naléhavé opravy nebo údržby. Pokud obchodník poskytne další služby nad rámec služeb požadovaných spotřebitelem nebo jiné zboží než náhradní díly nezbytně použité při provádění opravy nebo údržby, má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy na dodatečné služby nebo zboží;
smlouva o dodávce zvukových nebo obrazových záznamů nebo počítačových programů dodaných v zapečetěném obalu, pokud je obal po dodání otevřen;
smlouva o dodávce novin, periodik nebo časopisů s výjimkou smlouvy o předplatném;
smlouva uzavřená ve veřejné dražbě;
PATON Europe Sp. z o. o.
4, ulice Kapitałowa
35-213 Rzeszów, Polsko
DIČ: PL8133751525
IČO: 367842571
Obchodní rejstřík: 0000687755
Potřebujete pomoc? Zavolejte nám:
Strona stworzona i obsługiwana przez: Agencja Marketingowa DIGITIX
Copyright 2024 © PATON Europe Sp. z o. o.
- Image
- SKU
- Rating
- Price
- Stock
- Availability
- Add to cart
- Description
- Content
- Weight
- Dimensions
- Additional information
Strona stworzona i obsługiwana przez: Agencja Marketingowa DIGITIX
Copyright 2024 © PATON Europe Sp. z o. o.